Badanie Content Marketing 2024

  • Stowarzyszenie Content Marketing Polska (www.contentmarketingpolska.pl) prowadzi badanie, którego celem jest diagnoza kondycji polskiego rynku content marketingu w 2024 roku. Badanie skierowane jest do osób pracujących zawodowo w marketingu.
  • 1. Typ organizacji, w której pracujesz.

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 2. Jaka jest wielkość organizacji, w której pracujesz?

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 3. Jaka jest twoja rola w organizacji?

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 4. Z jakiej branży jest twoja marka?

  • Strategia
  • 5. Czy masz w swojej organizacji wdrożoną strategię contentmarketingową?

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 6. Co jest celem strategii contentmarketingowej twojej organizacji?

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • Budżet
  • 7. Jakiej wielkości budżet inwestujesz w realizację działań contentmarketingowych?

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 8. Na jakie działania przeznaczony jest budżet contentmarketingowy?

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 9. Czy twoja organizacja zamierza zmienić budżet na contentmarketing w 2025 roku?

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • Rozliczenia

  • 10. Czy wiesz o możliwości rozliczenia z wydawcami działań contentmarketingowych w oparciu o wskaźniki jakościowe?

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 11. Których wskaźników jakościowych chcesz używać w rozliczeniu z wydawcami?

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 12. Czy jesteś gotów zapłacić więcej za gwarantowany efekt uważności (attentionCPM, Super User, aktywny czas na treści)?

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • Produkcja
  • 13. Z jakiego rodzaju nośników treści korzystasz najczęściej w content marketingu?

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 14. Czy zlecasz produkcję materiałów contentmarketingowych na zewnątrz?

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 15. Czy wykorzystujesz sztuczną inteligencją w działaniach contentmarketingowych?

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 16. Jeżeli na poprzednie pytanie odpowiedź brzmiała “tak”, to do czego wykorzystujesz sztuczną inteligencję w ramach content marketingu?

  • Dystrybucja
  • 17. Który z poniższych kanałów medialnych wykorzystujesz do działań contentmarketingowych w największym stopniu?

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 18. Z którymi wydawcami internetowymi współpracujesz w celu publikacji treści contentmarketingowych?

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 19. Z którymi platformami social media i komunikatorami współpracujesz w celu publikacji treści contentmarketingowych?

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
Ładowanie...